מחשבות על יציבה נכונה



האם היציבה שלי נכונה וטובה?

מה היציבה שעליי לשאוף אליה?

במידה ואני יודע ורואה שיש לי בעיה , איך אני מתקן אותה?

לא פעם אנחנו מזהים בעיה. כמו למשל עמידה לא סימטרית, כתף אחת מורמת או כיפוף יתר של הצוואר קדימה.

מה עלינו לעשות על מנת לתקן את ההרגל הלקוי?

האם להזדקף בכל פעם שניזכר בבעיה זה הפתרון?

אולי תרגילים יומיומיים ישנו את המצב?

יכול להיות שבמצב שלנו לפני התיקון צריך לשחרר את ההרגל הישן ואת השרירים הנוקשים?

מה עושים?

כל השאלות האלו הביאו אותי להבין שבראש ובראשונה אני חייב למצוא דרך בה אני חושב ושותף לתהליך.

טיפול בו אני נמצא במצב פסיבי ותלוי באחרים לא הביא לתוצאות ולכן חיפשתי תהליך אישי של לימוד וחשיבה לשינוי.

בשיטת אלכסנדר מצאתי תהליך של שינוי הרגלים ולמידה מחדש של יציבה ותנועה נכונה.

בשיטת פלדנקרייז נדרשתי לחשוב על התנועות שבצעתי.

הבנתי - השינוי נמצא בי. אני מבצע אותו. לאט לאט עם מטרה ברורה לשפר את היציבה.
5 פלדנקרייז: מחשבות על יציבה נכונה האם היציבה שלי נכונה וטובה? מה היציבה שעליי לשאוף אליה? במידה ואני יודע ורואה שיש לי בעיה , איך אני מתקן אותה? לא פעם אנחנ...
< >